Projektově: Recenze a hodnocení 2024
Na blogu NástrojeProWeb vyšel nový článek zaměřený na hodnocení a recenzi Projektově.
Portál NástrojeProWeb, který se zaměřuje na objektivní hodnocení aplikací, e-shopů, hostingů a dalších nástrojů pro web, je známý svým přístupem založeným na pečlivém testování všech nástrojů na vlastní zkušenosti. Každý produkt hodnotí na stupnici od jedné do deseti a z výsledků následně vypočítává průměrné hodnocení.
A jak jsme si vedli v jejich testu?
Získali jsme závěrečné hodnocení 9,5/10!
Přinášíme Vám útržek hodnocení z blogoveho článku NástrojeProWeb
Důvěryhodnost nástroje Projektově - 10/10
Přestože cestu do podvědomí projekťáků si nástroj Projektově teprve hledá, rozhodně se nejedná o žádného zelenáče. Od jeho počátků na českém trhu uplynulo bezmála 9 let, v jejichž průběhu v Projektově usilovně pracovali na vytvoření kvalitního nástroje projektového managementu, který splní vše, co od podobného nástroje čekáme.
Velké množství funkcí je však dvousečným mečem, který může zhoršit orientaci v uživatelském rozhraní. Právě proto vznikla verze Projektově 2, která reaguje na zpětnou vazbu od uživatelů a zaměřuje se na zjednodušení používání, zlepšení výkonu a snadnější navigaci mezi úkoly a projekty. Nástroj Projektově je díky tomu uživatelsky přívětivější, aniž by přišel o své pokročilé funkce.
Funkce - 10/10
Téma funkcionality nástroje jsme dnes již několikrát nakousli, pojďme si proto shrnout, jaké funkce Projektově momentálně nabízí:
- Správa úkolů: Přehled všech úkolů, jejich stavů (po termínu, dokončené) a pracovníků, kteří na nich pracují. Možnost přidávat přílohy, podúkoly a formátovaný text.
- Označení uživatelů: Umožňuje označit uživatele v úkolu, který následně dostane automatické e-mailové upozornění.
- Automatizace: Komentáře k úkolům jsou automaticky zasílány sledujícím, kteří mohou odpovědět přímo e-mailem, a jejich e-mailová odpověď se automaticky připojí k úkolu.
- Přeplánování úkolů: Změnou termínu jednoho úkolu se automaticky přepočítají termíny navazujících úkolů. Manažer má však možnost termín uzamknout tak, aby nešel posunout, což se hodí u důležitých milníků či třeba termínů ve smlouvách, přes které nejede vlak.
- Myšlenková mapa: Nástroj pro snadné rozdělení projektu na menší části, s možností rychlého přidávání a mazání úkolů.
- Ganttův diagram: Zobrazuje úkoly a jejich trvání na časové ose. Nabízí přehledný pohled na stav projektu a umožňuje posouvání úkolů metodou drag and drop či export do formátů PNG nebo PDF.
- Tvorba šablon: Hotové projekty lze kopírovat a vytvářet z nich šablony.
- Rozpočtování: Tato funkce umožňuje sledovat finanční stránku projektu, porovnávat plánované a skutečné příjmy a náklady, a tím efektivně řídit projekt. Rozpočet se automaticky generuje na základě úkolů projektu a je viditelný pouze pro projektového manažera.
Jako bonus navíc v článku najdete rozhovor s naším CEO Zdeňkem Solnickým!
3. Komu byste použití nástroje Projektově doporučil - spíše malým firmám, nebo jej mohou využít i větší korporace? A jak velký tým přes Projektově řídíte vy sami?
"Nástroj Projektově bych rozhodně doporučil všem, bez ohledu na velikost firmy. Používat Projektově může jednotlivec který si sám potřebuje ohlídat svoje termíny stejně tak jako korporátni velká firma na hlídaní termínu a dohled nad prací zaměstnanců. Rozdíl v použití je potom jenom ve množství projektů a úkolů které s Projektově řídí."
Celý článek najdete na webu NástrojeProWeb.