NápovědaChci se naučit ...
Inboxy Projektově

Inboxy Projektově

Inbox je součásti elektronické pošty, která slouží jako místo kam přicházejí nové emaily.

Inbox v Projektově?

Projekt "Inbox - Inbox k roztřídění" je automaticky vytvořen s každým novým profilem v Projektově a slouží zejména k rychlému vytváření čí zasílání úkolů, jež mohou být později řádně roztřízeny a zařazeny. Představme si Inbox jako vstupní schránku v Projektově.

Firemni helpdesk

V případě že zatím svůj firemní inbox nemáte můžete si ho jednoduše vytvořit. Inbox je vlastně projekt, který pomenujte Inbox a v nastavení projektu vyplníte adresu ze které budou přeposílané emaily do projektove.

Jak mít inboxy v Projektově?

V Projektově můžete využít inbox jako firemní helpdesk. Vytvořit si tak můžete virtuální asistentku která posílá emaily jako úkoly rovnou do složky v Projektově. Později si složku inbox otevřete a úkoly roztřídite kolegům.

Jak funguje přeposílání emailu do inboxu?

Inbox využít pro rychlé vytvoření úkolu tak, že nastavíte aby se z firemního emailu jakýkoliv e-mail, svůj či od klienta, přeposlal na specifickou e-mailovou adresu ("jméno inboxu"@app.projektove.cz) a v Inboxu se automaticky vytvoří úkol s e-mailem v příloze.

Příklad emailu do inboxu

Úkol z inboxu

K takto vytvořenému úkolu se můžete vždy později vrátit a přiřadit je k odpovídajícímu projektu, přidat termín či řešitele. Každý Váš e-mail je díky této funkci potenciální úkol, který pouhým přeposláním zařadíte do systému a od té chvíle snadno kontrolujete a delegujete.

Inboxy i pro kolegy?

V Projektově můžete mít i více inboxů které sdílíte s kolegy. Na začátku si vytvoříte kořenový projekt Inbox, pod tento projekt vytvoříte pod-projekty Inbox Elvis (inboxovou schránku pro kolegu) , Inbox Silvia a v nastavení vyplníte emailové zkratky pro odesílání emailu. Přeposláním emailu do inboxu je automaticky vytvořen úkol, který má v popisu odeslaný email.

Inbox v app

Inboxů si můžete vždy vytvořit tolik, kolik ve firmě potřebujete, to znamená že každý kolega může mít svůj inbox.

Použití inboxu

Inbox můžete používat jako svůj interní helpdesk na přeposílání e mailové konverzace. Jednoduše vytvořit nový email, do předmětu napište jméno úkolu, do podpisu emailu informace k úkolů a email odešlete. Odesláním emailu je v Projektově automaticky vytvořen nový úkol.

Jak vytvořit inbox?

  1. Otevřete Vámi vybraný projekt.
  2. Pod názvem projektu otevřete Přehled.
  3. V přehledu projektu klikněte na 3 tečkové menu, v něm vyberte možnost Přidat Inbox Vyplnit inbox
  4. Vyplňte název Inboxu a potvrďte. Potvrdit názov inboxu
  5. Svůj inbox můžete zkopírovat na pravé straně v Podrobnostech a vložit ho do emailu. Kopirovat název inboxu
  6. Hotovo.

V případě, že potřebujete nastavit svůj firemní helpdesk prosím kontaktujte naši podporu vpravo dole v live chat podpoře a nebo napište na podpora@projektove.cz

Silvia Urdová
Header Projektově
Vyzkoušejte Projektově na 14 dní zdarma
Není třeba instalace. Na e-mail Vám systém obratem zašle login a heslo.